Welkom op mijn reisblog!

10 juli 2017

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    10 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Béate:
    12 juli 2017
    Lieverd, ik wens je een fantastische reis toe! Have a safe trip and beautiful journey.
    Dikke x
  3. Jorg:
    12 juli 2017
    Ben heel benieuwd wat wij allemaal te lezen en te zien krijgen
  4. Erik:
    Ha wereldreiziger en -verbeteraar,
    Heel veel succes, plezier en inspiratie. Een hele gave mooie en veilige reis toegewenst.
  5. Ine:
    12 juli 2017
    Lieve Anne-Fleur, wat een prachtige en spannende onderneming. Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven. Ga je volgen.
    Lieve groet Ine
  6. W & D:
    Hoi meisje,
    We wensen je een fantastiche reis!
    Je bent aan het begin van een mooie levings ervaring vol spaning en belevenissen. Geniet ervan. We gaan je volgen. Liefs,dikke knuffels en kussen.
    Wil & Dineke
  7. Benthe:
    13 juli 2017
    Lieve Anne-fleur,
    Heel veel plezier op deze bijzondere reis!
    Ben super trots op je en dont worry, alles komt goed
  8. Hans Bassing:
    13 juli 2017
    Nzuri safari, Anne Fleur! Doe het team de groeten van me, en geef ze een knuffel. Gedraag je als een afrikaanse vrouw daar: trots en doortastend. En geniet van alles wat je gaat meemaken. Kwa heri, Hans
  9. Miranda Verhaeren:
    Een prachtige uitdaging Anne-Fleur. Geniet van het land , de mensen en zijn cultuur. Heel veel plezier. Groetjes vanuit Noorwegen