25-31 Maart, 2019

31 maart 2019 - Sint Catharines, Canada

25-03-2019

Hallokidoki! De één na laatste week colleges en seminars aan de Brock University is aangebroken. Ik probeer alles extra goed in mij op te nemen, zodat ik mijn tijd hier aan Brock straks goed kan afsluiten. Vandaag had ik meteen de twee presentaties van deze week op de planning staan, voor zowel Interpersonal Behavior als Adolescent Development. De presentatie voor Interpersonal Behavior ging best wel goed, maar toen ik de klas binnenliep van Adolescent Development, maakte mijn hart wel even een sprongetje. Normaal gesproken komt maar 1/3 van de klas opdagen, zo ook tijdens vorige presentaties, maar nu was opeens iedereen aanwezig. Help! En het paste niet eens in het klaslokaal haha. Het zweet brak lichtelijk uit en mijn stem sloeg soms over, maar na een paar minuten presenteren, ging het steeds beter gelukkig. Verder had ik vandaag nog een berichtje van mijn mentorkind ontvangen, omdat ze zich zorgen maakte over hoe haar proefwerkweek ging. Tot zover doet ze het ontzettend goed op school, maar nu zei haar gevoel iets anders. Ik waardeerde het heel erg dat ze daarvoor bij mij kwam en ik probeerde haar gerust te stellen en moed in te spreken. Ik vond het wel fijn dat ik dit proces in het begeleiden van een kind nu ook kon doormaken.

26-03-2020 / 27-03-2020 / 28-03-2019

Na mijn papers voor Social Development (nature/nurture review n.a.v. Three Identical Strangers) en Adolescent Development te hebben afgemaakt en ingeleverd (laatste Brock deadlines: check), bereidde ik mij voor op de allerlaatste Isaac’s Party van BUSU, genaamd ‘’The Last Shot’’. Onder het mom van ''een goede afsluiting in Isaac's, heb ik samen met mijn huisgenoten gedanst op Drake muziek en een erg leuke avond gehad!

30-03-2019

Vanochtend was ik al op tijd opgestaan om te meeten met mijn groep voor Child en Youth Studies. Vandaag zouden we namelijk alle tekst op de poster plakken en het mooi versieren. Echter, we moesten eerst nog elkaars teksten doorlezen en aanpassen en toen kwamen we erachter dat we eigenlijk geen antwoord hadden gegeven op de vraag van de Down Syndroom casus. Daarom besloten we alleen de basis te doen voor de poster (achtergrond versiering, uitknippen teksten die we tot zover hebben, etc.) en woensdag zullen we weer bijeenkomen om de kers op de taart te plaatsen. Nadat ik het gevoel had deze week alleen maar met uni bezig te zijn geweest, besloot ik mijzelf de rest van de dag een filmdag te gunnen, dus ik heb goed gebruik gemaakt van Netflix :) Mochten jullie nog inspiratie nodig hebben m.b.t. een goede film dat is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, check dan ‘’El faro de las orcas’’ (inclusief knappe acteur) en ‘’Palmeras en la nieve’’.